kajzas

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

O vad har hänt nu?

Av Kajza Gottfridsson - 5 augusti 2014 15:01

Hejsan!

Träningen med Anki är klar och det gick hyfsat bra. Jag värmde upp honom medans hon kollade hur han rörde sig och sen hoppade hon upp.
Hon jobbade lite med honom och kände mest av hur han var. Jag fick rida lite till på slutet för att se om jag kände någon skillnad, o det gjorde jag. Han var mjukare och mycket kändes finare. Vi pratade lite efter ol hur vi kunde jobba med honom och sånt. Imorgon skulle de höra av sig om de möjligtvis kan hamra Joppe. Han behöver bli " inriden" mer. Men vi får se imorgon hur det blir med det:/
Det vore ju bra att han får hjälp men då kommer jag alltså inte få rida honom eller träffa honom varje dag:(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajza Gottfridsson - 11 september 2014 20:39


Hej på er! Ja jag har en ursäkt till att jag inte bloggat på 202810 år. Jag är lat. Det är min ursäkt. Jag känner att det inte är lika roligt att blogga på denna blogg, delvis för att jag tappade många läsare när jah böt blogg:/ Jag tänker byta t...

Av Kajza Gottfridsson - 5 september 2014 22:23


Skolan var seg som vanligt men när det äntligen var slut på den hände det grejer. Han drog hem duscha och åt och sen kom Emelie. Vi drog till Karlskoga och gick runt som yra höns. Nej men vi skulle på bio, medicinen tror jag den hette. Super bra och ...

Av Kajza Gottfridsson - 2 september 2014 15:33


Hej på er! Hur seg har inte denna dag varit? Alla mina närmsta vänner sjuka och jag har känt mig ganska så ensam.. Skippar även skull idag, för mycket att göra hemma. Läxorna bara väller in och hästarnas magar blir större för varje dag. Shit do...

Av Kajza Gottfridsson - 1 september 2014 14:41


Hejsan! Har en liten sak att berätta. Det är så att jag och Miranda har under en tid gjort lite roliga (vi tycker det) videos. Nu har vi bestämmt för att lägga ut dom. Så ni hittar oss på videofyme! Vi skulle bli väldigt glada om du/ni ville ko...

Av Kajza Gottfridsson - 30 augusti 2014 20:47


Startade denna fina dag med att mocka ur hagen. Shettisarna uppskattade det verkligen och det ser ju finare ut med en "städad" hage.  Efter lunch cyklade jag ner till Miranda, vi drog till matchen och där träffade vi Martina och Agnes. Vi umgicks oc...

Presentation


Hej!
Denna blogg drivs av en 14 årig tjej som brinner för hästar och träning. Här kommer ni få läsa om min träning och lite annat smått och gott:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards