kajzas

Direktlänk till inlägg 2 september 2014

Lycko dag eller vad ska jag kalla det?

Av Kajza Gottfridsson - 2 september 2014 15:33

Hej på er!

Hur seg har inte denna dag varit? Alla mina närmsta vänner sjuka och jag har känt mig ganska så ensam..
Skippar även skull idag, för mycket att göra hemma. Läxorna bara väller in och hästarnas magar blir större för varje dag. Shit dom måste verkligen få mer motion. Hur seg denna dag än varit så hände något bra ändå, anmälde mig till Stockholms resan vi ska på med skull. Vi ska alltså åka tåg till Stockholm om 2 veckor och gå på gröna Lund. Ska bli riktigt kul:)

Hör av mig när jag har nått att skriva igen:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajza Gottfridsson - 11 september 2014 20:39


Hej på er! Ja jag har en ursäkt till att jag inte bloggat på 202810 år. Jag är lat. Det är min ursäkt. Jag känner att det inte är lika roligt att blogga på denna blogg, delvis för att jag tappade många läsare när jah böt blogg:/ Jag tänker byta t...

Av Kajza Gottfridsson - 5 september 2014 22:23


Skolan var seg som vanligt men när det äntligen var slut på den hände det grejer. Han drog hem duscha och åt och sen kom Emelie. Vi drog till Karlskoga och gick runt som yra höns. Nej men vi skulle på bio, medicinen tror jag den hette. Super bra och ...

Av Kajza Gottfridsson - 1 september 2014 14:41


Hejsan! Har en liten sak att berätta. Det är så att jag och Miranda har under en tid gjort lite roliga (vi tycker det) videos. Nu har vi bestämmt för att lägga ut dom. Så ni hittar oss på videofyme! Vi skulle bli väldigt glada om du/ni ville ko...

Av Kajza Gottfridsson - 30 augusti 2014 20:47


Startade denna fina dag med att mocka ur hagen. Shettisarna uppskattade det verkligen och det ser ju finare ut med en "städad" hage.  Efter lunch cyklade jag ner till Miranda, vi drog till matchen och där träffade vi Martina och Agnes. Vi umgicks oc...

Av Kajza Gottfridsson - 24 augusti 2014 21:39


Hej på er:) Slöade bort hela förmiddagen och efter lunch fixade jag lite med mina små ponnys innan jag cyklade iväg till Joppe. Mötte Elsa där med, jag red ut en sväng och det gick riktigt bra! Han lyssnar mycket mer nu och är typ känsligare elle...

Presentation


Hej!
Denna blogg drivs av en 14 årig tjej som brinner för hästar och träning. Här kommer ni få läsa om min träning och lite annat smått och gott:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards